Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Grundig R35a ożywić

Grundig R35a ożywić 7 years 1 month ago #7208

  • Sevenfifty
  • Sevenfifty's Avatar
  • Offline
  • Nowicjusz
  • Posts: 1
  • Karma: 0
Witam wszystkich ratujących i użytkujących sprzęt z epoki.Witam się tu gdyż nie zauważyłem miejsca do powitania.Przepraszam z góry za wszelkie wtopy odnośnie forum ,gdyż to moje drugie w życiu.Do tej pory tylko motóry.Kupiłem tytułowy amplituner z rzekomo padniętą jedną stroną nagłośnienia.Po rozpakowaniu zero reakcji (brak podświetlenia ,żadna dioda nie świeci.Przejrzałem środek -sprzet ustawiony na 220v,transformator przekazuje prąd dalej ,zaś spalone 2 bezpieczniki (później wrzucę zdjęcie)Po podłączeniu żarówek w miejsce bezpiecznikow ,ożyło podświetlenie ,ale zaraz spaliła się dioda.W miejsce drugiego bezp. żarówka wywołała dym z rezystora.Pokażę to na zdjęciach znawcom bo jestem laikiem i niewiem ,czy ów bezp. są od przedwzmacniacza czy....
The administrator has disabled public write access.

Grundig R35a ożywić 7 years 1 month ago #7209

  • Laslo
  • Laslo's Avatar
  • Offline
  • Platynowy Ekspert
  • Posts: 845
  • Thank you received: 32
  • Karma: 10
Witaj
Pisząc krótko i zwięźle masz tam Panie niezły bałagan - w tym amplitunerze. Bez schematu, wiedzy i doświadczenia możesz narobić więcej szkód więc....? Raczej na odległość nikt nie wskaże usterki :unsure:
The administrator has disabled public write access.

Grundig R35a ożywić 7 years 1 month ago #7214

  • chrzan49
  • chrzan49's Avatar
  • Offline
  • Platynowy Ekspert
  • Posts: 654
  • Thank you received: 21
  • Karma: 10
Witam.,Mogę zrobić.Sprzęt gra wybitnie i wart grzechu ale b.trudny w naprawach.Pisz na priv This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Pozdrawiam Tomasz
PS Mieszkamw Zgierzu
The administrator has disabled public write access.

Grundig R35a ożywić 5 years 10 months ago #7980

  • karolmoto1
  • karolmoto1's Avatar
  • Offline