Добро пожаловать, Гость
Логин: Пароль: Запомнить меня

ТЕМА: Grundig R35a ożywić

Grundig R35a ożywić 7 года 9 мес. ago #7208

• Sevenfifty
  • Sevenfifty аватар
  • Nowicjusz
Witam wszystkich ratujących i użytkujących sprzęt z epoki.Witam się tu gdyż nie zauważyłem miejsca do powitania.Przepraszam z góry za wszelkie wtopy odnośnie forum ,gdyż to moje drugie w życiu.Do tej pory tylko motóry.Kupiłem tytułowy amplituner z rzekomo padniętą jedną stroną nagłośnienia.Po rozpakowaniu zero reakcji (brak podświetlenia ,żadna dioda nie świeci.Przejrzałem środek -sprzet ustawiony na 220v,transformator przekazuje prąd dalej ,zaś spalone 2 bezpieczniki (później wrzucę zdjęcie)Po podłączeniu żarówek w miejsce bezpiecznikow ,ożyło podświetlenie ,ale zaraz spaliła się dioda.W miejsce drugiego bezp. żarówka wywołała dym z rezystora.Pokażę to na zdjęciach znawcom bo jestem laikiem i niewiem ,czy ów bezp. są od przedwzmacniacza czy....
Администратор запретил публиковать записи гостям.

Grundig R35a ożywić 7 года 9 мес. ago #7209

• Laslo
  • Laslo аватар
  • Platynowy Ekspert
  • Спасибо получено: 32
Witaj
Pisząc krótko i zwięźle masz tam Panie niezły bałagan - w tym amplitunerze. Bez schematu, wiedzy i doświadczenia możesz narobić więcej szkód więc....? Raczej na odległość nikt nie wskaże usterki :unsure:

Grundig R35a ożywić 7 года 8 мес. ago #7214

• chrzan49
  • chrzan49 аватар
  • Platynowy Ekspert
  • Спасибо получено: 21
Witam.,Mogę zrobić.Sprzęt gra wybitnie i wart grzechu ale b.trudny w naprawach.Pisz na priv Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Pozdrawiam Tomasz
PS Mieszkamw Zgierzu

Grundig R35a ożywić 6 года 5 мес. ago #7980

• karolmoto1
  • karolmoto1 аватар
  • Nowicjusz
witam wszystkich a moze podpowie mi ktoś jak zdjąć obudowe i panel w R50

Grundig R35a ożywić 6 года 5 мес. ago #7983

• chrzan49
  • chrzan49 аватар
  • Platynowy Ekspert