Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Kolumny do Harman Kardon 990 Vxi

Kolumny do Harman Kardon 990 Vxi 8 years 4 months ago #6404

  • Charakterny
  • Charakterny's Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • Posts: 102
  • Karma: 0
Witam,
Powolutku przymierzam się do zmiany kolumn na coś lepszego niż moje dotychczasowe Magnaty Ribbon 6. Po pół roku słuchania stwierdzam, że są za słabe dla mnie. Nie mam na myśli mocy ale mówię o jakości.
Tak naprawdę to jestem na etapie uczenia się czego ja tak naprawdę wymagam od sprzętu audio i na pewno wiem, że jaram się szczegółami, czystym wokalem, szczegółami samej muzyki.
Wiem też, że nie mogą to być małe kolumny. Mam nie typowy układ salonu i jedna kolumna jest często obracana o 180 stopni w zależności gdzie jesteśmy. Po przetestowaniu 2 układów (teraz Magnaty na podstawkach na ziemi skierowanych lekko ku górze, wcześniej JVC SK33 zawieszone na ścianie skierowane ku dołowi ) i wiem, że najlepszym rozwiązaniem będzie głośnik na wysokości brzucha. Czyli albo coś na podstawce stojącej albo coś podłogowego.
Na razie jest HK Vxi 990 docelowo będzie jakiś monsterek ale to plan na daleką przyszłość. Chciałbym zmieścić się w 1500 zł plus, minus
Last Edit: 8 years 4 months ago by Charakterny.
The administrator has disabled public write access.

Kolumny do Harman Kardon 990 Vxi 8 years 4 months ago #6407

  • Laslo
  • Laslo's Avatar
  • Offline
  • Platynowy Ekspert
  • Posts: 845
  • Thank you received: 32
  • Karma: 10
ale co to znaczy, że jedną kolumnę odwracasz o 180stopni? mam odczucie, że z takim ułożeniem nie mają prawa zagrać żadne kolumny. Możesz to lepiej z obrazowac? :)
1500 to pokaźny budżet jak na kolumny vintage, bo chyba nie szukasz "nówek"?
Po świętach się rozjrze za czymś bo teraz czasu brak ;)
The administrator has disabled public write access.

Kolumny do Harman Kardon 990 Vxi 8 years 4 months ago #6409

  • Charakterny
  • Charakterny's Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • Posts: 102
  • Karma: 0