Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: zapytanie o kolumny

zapytanie o kolumny 7 years 3 months ago #7091

  • remix70
  • remix70's Avatar
  • Offline
  • Nowicjusz
  • Posts: 8
  • Karma: 0
Witam
Jestem tu nowicjuszem i potrzebuje porady (mam nadzieję że nie zaśmiecam) . Otóż nadszedł czas na wymianę mojego "sprzętu".. Ponieważ kupuję telewizor UHD zamierzam też kupić amplituner 4K. Padło na Yamaha RX -381 . Wiem, wiem że słaby ale powinien mi wystarczyć... I tu jest pytanie - jakie do niego kolumny 2.1 (nie chcę 5.0) ?
Mieszkam w bloku , pokój 14m,2, głownie oglądam tv i filmy , ale lubie też posłuchać muzy (rock, new romantic i dance). Lubie gdy wysokie tony "cykają".
Do tej pory miałem Yamahę RX V 371 i niby kolumny Polton 150...które raczej odtwarzały a nie grały...
Myślałem o Jamo S426 lub Taga 606. Co uważacie i proponujecie? Mogą być używki. Budżet mam ograniczony (dużo idzie na tv)...
The administrator has disabled public write access.

zapytanie o kolumny 7 years 3 months ago #7093

  • Laslo
  • Laslo's Avatar
  • Offline
  • Platynowy Ekspert
  • Posts: 845
  • Thank you received: 32
  • Karma: 10
Witaj!
Jeśli chcesz tego sprzętu używać do słuchania muzyki to od razu mogę napisać, że nic z tego nie będzie....przykra sprawa, ale z tą Yamahą do muzyki to jak maluchem do wyścigów na 1/4 mili - niby można...
Last Edit: 7 years 3 months ago by Laslo.
The administrator has disabled public write access.

zapytanie o kolumny 7 years 3 months ago #7094

  • remix70
  • remix70's Avatar
  • Offline
  • Nowicjusz
  • Posts: 8
  • Karma: 0
Dzięki
A jaki amplituner proponujesz z 4k i HDCP 2.2 w rozsądnej cenie do tych kolumn?
The administrator has disabled public write access.

zapytanie o kolumny 7 years 3 months ago #7095

  • remix70
  • remix70's Avatar
  • Offline
  • Nowicjusz
  • Posts: 8
  • Karma: 0
Może Denon X520bt?
The administrator has disabled public write access.

zapytanie o kolumny 7 years 3 months ago #7096

  • Laslo