Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: JVC s55 - Jakie kolumny i źródło?

JVC s55 - Jakie kolumny i źródło? 11 years 3 months ago #3892

  • CyferX
  • CyferX's Avatar
  • Offline
  • Nowicjusz
  • Posts: 2
  • Karma: 0
Posiadam wzmacniacz JVC JA-S55 i chciałbym stworzyć jakiś ładnie grający zestaw. Muzykę w dużej mierze zaimportowaną mam w waw`ach lub mp3 na laptopie + posiadam całkiem sporą kolekcję płyt CD, więc głównym źródłem chciałbym uczynić komputer i ewentualnie do tego jako alternatywę jakiś odtwarzacz CD. Laptop z zintegrowaną kartą muzyczną to raczej marne źródło, więc myślę o czymś w rodzaju DACa lub karty muzycznej i przez to podłączyć komputer do wzmacniacza. Z tego co się orientuję jest dość istotne, by cyfrowy sygnał zamienić na analogowy i dopiero podłączyć do analogowego wzmacniacza. Jestem raczej laikiem, więc mam parę pytań:

1)DAC czy karta muzyczna + ewentualne konkretne propozycję?
Budżet 300zł

2)Jakie do tego kolumny?
Sprzęt stać będzie w pokoju 4,5m x 3,5m. Budżet 300zł


Więcej danych o wzmacniaczu: www.vintage-audio.com.ua/en/cat/217/1478.html?begin=31

Pozdrawiam.
The administrator has disabled public write access.

O:JVC s55 - Jakie kolumny i źródło? 11 years 3 months ago #3894

  • Laslo
  • Laslo's Avatar
  • Offline
  • Platynowy Ekspert
  • Posts: 845
  • Thank you received: 32
  • Karma: 10
Witaj.

Odnośnie pytania 1) w kwocie 300PLN raczej dobrego daca nie kupisz, jakbyś chciał przeznaczyć na ten cel powiedzmy 500 to już można się pokusić o upolowanie Daca nostromo 3 lub 4, z któego powinieneś być zadowolony.
W kwocie 300 zł na pewno kupisz natomiast pewnie całkiem nieźle karty dźwiękowe, ale konkretnych modeli nie podam bo nigdy takowych nie używałem.
Z doświadczenia mogę także podpowiedzieć, że nawet nie specjalnie drogie odtwarzacze CD (do 100PLN) lepiej zagrają niż powiedzmy sound blaster audigy. Tak więc to też możesz mieć na uwadze.