Willkommen, Gast
Benutzername: Passwort: Angemeldet bleiben:

THEMA: Jaki gramofon wybrac?

Jaki gramofon wybrac? 8 Jahre 9 Monate ago #6546

• SM
  • SMs Avatar
  • Nowicjusz
Witajcie,
Chcialbym dolozyc cos zacnego do swojego kenwooda kr-2400 i wybor padl oczywiscie na gramofon ale ze jestem w tym temacie laikiem (jak i w wielu innych tematach audio;p) to chcialbym sie Was poradzic co wybrac;) Mile widziane konkretne linki z allegro.
cena do 200zl-jesli uwazacie ze to za malo na cos sensownevo to napiszcie zebym sobie odpuscil i dolozyl;)
Przegladam wiec allegro i widze duzo modeli albo z luznym paskiem,albo z igla do wymiany itd...nie mam o tym pojecia ale widze ze czesci sa dostepne wiec jesli polecacie cos "do roboty" to dajcie prosze link odrazu do czesci ktore musialbym dokupic i wymienic...
kolejny temat to wolne mam tylko zlacze tape- mono albo phono i teraz jak poznac ktory gramofon nada sie do zlacza phono? Najlepiej gdybyscie polecali mi wlasnie takie...
Nie ukrywam ze wolalbym sprzet na dobrym chodzie zeby nie zaczynac przygody z winylem od serwisu, ale jesli nie znajdzie sie nic sensownego w tej cenie to pomysle nad sprzetem do naprawy/wymiany igly itd...wazne zeby czesci byly latwo dostepne...
Der Administrator hat öffentliche Schreibrechte deaktiviert.

Jaki gramofon wybrac? 8 Jahre 9 Monate ago #6547

• chrzan49
  • chrzan49s Avatar
  • Platynowy Ekspert
  • Dank erhalten: 21
Kolego.Gdy zakupisz sprzet w cenie w200 zł a dokupisz igle i pasek to same częsci wyjda na poziomie 80-90 zł.
Jezeli szukas czegoś porzadnego i sprawnego w 100 % to mam kilka w pełni sprawnych z nowymi igłami i po serwisie.Cena od 280 do 380.
Pisz na priv Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
Pozdrawiam Tomasz

Jaki gramofon wybrac? 8 Jahre 9 Monate ago #6548

• SM
  • SMs Avatar
  • Nowicjusz
A powiedz mi w takim razie jak to jest z tymi iglami? jak często się to wymienia? Jak szybko się zużywa?